Turun toimiston asiointikanavat

Onvire palvelee verkossa ja puhelimitse

Onviren taloushallinnon palveluiden asiointikanavina toimivat emoyhtiö Sarastian asiointikanavat.

Organisaation asiat

Ammattikäyttäjien asiointikanavassa voit jättää organisaatiota koskevan palvelupyynnön, lähettää aineistoa ja kysymyksiä sekä antaa palautetta.

  • Esimies tilaa tunnukset Efecte Cloudin kautta
  • Kirjaudu sisään henkilökohtaisilla tunnuksillasi

Siirry organisaatioiden sähköiseen asiointiin

Henkilökohtaiset asiat

Asiakaspalvelu verkossa on tarkoitettu kuntalaisten ja palkansaajien henkilökohtaisten asioiden hoitoon sekä yrityksille ja yhteistyökumppaneille.

  • Palvelussa voit toimittaa verokortin tai lähettää esim. palkanmaksuun tai laskuun liittyvän kysymyksen
  • Sivustolta löydät myös chatin, josta voit kysyä neuvoa arkisin klo 8-16

Siirry henkilöasiakkaiden sähköiseen asiointiin

Puhelinpalvelu

Puhelinpalvelumme palvelee arkisin klo 8-16: 020 6399 400. Puhelu on soittajalle peruspuhelun hintainen (mpm/ppm).

Asiakaspalveluchat

Asiakaspalveluchat palvelee arkisin klo 8-16: asiakaspalvelu.sarastia.fi

Turun toimiston asiointikanavat

Palvelumme