Turun toimiston asiointikanavat
Onvire palvelee verkossa ja puhelimitse
Onviren taloushallinnon palveluiden asiointikanavina toimivat emoyhtiö Sarastian asiointikanavat.
Organisaation asiat
Ammattikäyttäjien asiointikanavassa voit jättää organisaatiota koskevan palvelupyynnön, lähettää aineistoa ja kysymyksiä sekä antaa palautetta.
- Esimies tilaa tunnukset Efecte Cloudin kautta
- Kirjaudu sisään henkilökohtaisilla tunnuksillasi
Siirry organisaatioiden sähköiseen asiointiin
Henkilökohtaiset asiat
Asiakaspalvelu verkossa on tarkoitettu kuntalaisten ja palkansaajien henkilökohtaisten asioiden hoitoon sekä yrityksille ja yhteistyökumppaneille.
- Palvelussa voit toimittaa verokortin tai lähettää esim. palkanmaksuun tai laskuun liittyvän kysymyksen
- Sivustolta löydät myös chatin, josta voit kysyä neuvoa arkisin klo 8-16
Siirry henkilöasiakkaiden sähköiseen asiointiin
Puhelinpalvelu
Puhelinpalvelumme palvelee arkisin klo 8-16: 020 6399 400. Puhelu on soittajalle peruspuhelun hintainen (mpm/ppm).
Asiakaspalveluchat
Asiakaspalveluchat palvelee arkisin klo 8-16: asiakaspalvelu.sarastia.fi